۲۰ خرداد ۱۳۹۲، ۹:۴۹

با عقد قرارداد یک ساله؛

صبای قم مهاجم مس کرمان را جذب کرد / عنايتي در جمع شاگردان مايلي‌كهن

صبای قم مهاجم مس کرمان را جذب کرد / عنايتي در جمع شاگردان مايلي‌كهن

قم - خبرگزاری مهر: تیم فوتبال صبای قم با مهاجم فصل گذشته مس کرمان به توافق رسید و این بازیکن را برای فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور به خدمت گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، دقیقا یک ماه دیگر به زمان آغاز بازی های فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور باقی مانده است و صبای قم نیز با ورود جدی به بازار نقل و انتقالات سعی در تقویت خود برای لیگ سیزدهم باشگاه های برتر دارد.

مسئولان باشگاه صبای قم بعد از اینکه با پایان قرار داد چندین بازیکن سرشناس و کلیدی خود بعد از اتمام دوازدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور مواجه شدند و به قول مدیرعامل این باشگاه بدجور غافلگیر شدند، اکنون در پی جایگزین کردن نفرات جدا شده هستند.

شش بازیکن تا پایانی سی امین روز نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از تیم صبای قم جدا شده اند و در عوض باشگاه صبای قم تنها موفق به جذب یک بازیکن شده است اما این بازیکن خریدی گران بها برای صبایی ها به شمار می رود.

غلامرضا عنایتی بازیکن با سابقه فوتبال کشورمان که در تیم ملی کشورمان و تیم های معتبر باشگاه های فوتبال کشور نیز بازی کرده و یکی از بهترین گلزنان ادوار مختلف تاریخ رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور محسوب می شود، اولین خرید صبا برای لیگ سیزدهم است.

عنایتی با تجربه در یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور نیز عضو تیم فوتبال صبای قم بود و از قضا یکی از بهترین های صبا در آن فصل لقب گرفت و صبا به واسطه گل های ارزشمندی که این بازیکن به ثمر رساند توانست خود را آسیایی کند.

حالا این بازیکن که بعد از پایان لیگ یازدهم با عقد قرارداد یک ساله راهی تیم فوتبال مس کرمان شده بود، بار دیگر به تیم صبای قم بازگشته و با عقد قراردادی یک ساله در سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور تیم صبای قم را همراه خواهد کرد و پیراهن شماره 10 این تیم را که در فصل گذشته تنها محسن خلیلی در دو بازی برتن کرد، خواهد پوشید.

عنایتی در کنار آرش برهانی برترین گلزنان تاریخ رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور به شمار می روند و صبا امیدوار است که خلا یک مهاجم طراز اول و کارآمد را که در فصل قبل لیگ برتر به شدت احساس کرد با حضور وی پر کند و در لیگ سیزدهم با اتکاء به درخشش عنایتی بتواند یکی از مدعیان لیگ برتر کشورمان لقب بگیرد.
 

کد خبر 2072663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha